null

Dostępność Urzędu

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Uwzględniamy potrzeby osób ze szczególnymi potrzebami we wszystkich obszarach naszej działalności. Od kilku lat staramy się, by urząd oraz przestrzeń miejska była pozbawiona barier architektonicznych. Dbamy o dostępność stron internetowych oraz dokumentów. Chcemy, by każdy Mieszkaniec i Mieszkanka zostali obsłużeni w sposób zgodny z potrzebami.

Dostępne usługi

Tłumacz języka migowego

Usługa tłumacz online jest realizowana w każdym Wydziale Obsługi Mieszkańców oraz poszczególnych Biurach Urzędu. Sprawdź, gdzie skorzystasz z tej usługi.

Dostęp do tłumacza online jest także przez stronę internetową Warszawa19115.pl. Z udziałem tłumacza PJM możesz:  

  • zgłosić interwencję, 
  • uzyskać potrzebne informacje,  
  • uzyskać w języku migowym alternatywną formę informacji opublikowanych na stronach internetowych Urzędu m.st. Warszawy. 

Usługa tłumacza 

Jeśli potrzebujesz załatwić swoją sprawę bezpośrednio w Urzędzie w obecności tłumacza:  

  • zgłoś taką potrzebę co najmniej 3 dni przed wizytą w urzędzie 

Dostępne budynki

Lista wszystkich budynków Urzędu wraz z opisami dostępności.

Nasze standardy 

Aby móc skutecznie zapewniać dostępność w Urzędu m.st. Warszawy, opracowaliśmy: 

Zgłoś brak dostępności

Jeżeli napotkałeś występujące problemy w dostępności przestrzeni miejskich, obiektów miejskich, usług miejskich czy na naszych miejskich stronach internetowych prosimy zgłoś brak dostępności. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „zgłoś brak dostępności”.