Uwzględniamy potrzeby osób ze szczególnymi potrzebami we wszystkich obszarach naszej działalności. Od kilku lat staramy się, by urząd oraz przestrzeń miejska była pozbawiona barier architektonicznych. Dbamy o dostępność stron internetowych oraz dokumentów. Chcemy, by każdy Mieszkaniec i Mieszkanka zostali obsłużeni w sposób zgodny z potrzebami.
Dostępne usługi
Usługa tłumacz online jest realizowana w każdym Wydziale Obsługi Mieszkańców oraz poszczególnych Biurach Urzędu. Sprawdź, gdzie skorzystasz z tej usługi.
Dostęp do tłumacza online jest także przez stronę internetową Warszawa19115.pl. Z udziałem tłumacza PJM możesz:
- zgłosić interwencję,
- uzyskać potrzebne informacje,
- uzyskać w języku migowym alternatywną formę informacji opublikowanych na stronach internetowych Urzędu m.st. Warszawy.
Usługa tłumacza
Jeśli potrzebujesz załatwić swoją sprawę bezpośrednio w Urzędzie w obecności tłumacza:
- zgłoś taką potrzebę co najmniej 3 dni przed wizytą w urzędzie
Dostępne budynki
Lista wszystkich budynków Urzędu wraz z opisami dostępności.
Nasze standardy
Aby móc skutecznie zapewniać dostępność w Urzędu m.st. Warszawy, opracowaliśmy:
- Standardy dostępności architektonicznej dla m.st. Warszawy
- Standard dostępności cyfrowej m.st. Warszawy
- Wytyczne zapewniania dostępności informacyjno-komunikacyjnej Urzędu m.st. Warszawy
Zgłoś brak dostępności
Jeżeli napotkałeś występujące problemy w dostępności przestrzeni miejskich, obiektów miejskich, usług miejskich czy na naszych miejskich stronach internetowych prosimy zgłoś brak dostępności. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „zgłoś brak dostępności”.