1 00:00:00,321 --> 00:00:02,321 Zgłoś brak dostępności 2 00:00:03,360 --> 00:00:10,920 Jeżeli napotkałeś występujące problemy w dostępności przestrzeni miejskich, obiektów miejskich, usług miejskich 3 00:00:10,920 --> 00:00:18,240 czy na naszych miejskich stronach internetowych, prosimy zgłoś brak dostępności. 4 00:00:22,760 --> 00:00:25,520 Takie sytuacje możesz zgłosić: 5 00:00:25,520 --> 00:00:30,960 Za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu 19115: 6 00:00:30,960 --> 00:00:33,560 strona internetowa: Warszawa19115.pl, 7 00:00:33,560 --> 00:00:36,240 https://warszawa19115.pl 8 00:00:36,240 --> 00:00:43,440 na niej również kontakt z tłumaczem PJM i poprzez czat. 9 00:00:44,080 --> 00:00:47,840 telefon: 22 19115 10 00:00:48,320 --> 00:00:51,600 e-mail: kontakt@um.warszawa.pl 11 00:00:53,160 --> 00:00:59,164 Do koordynatorów w Urzędach dzielnic i Biurach Urzędu 12 00:00:59,164 --> 00:01:06,061 Przypominamy, że w wypadku braku dostępności cyfrowej stron internetowych, aplikacji mobilnych 13 00:01:06,061 --> 00:01:12,833 można zażądać udostępnienia informacji i / lub zapewnienia dostępności kontaktując się z osobą wskazaną 14 00:01:12,833 --> 00:01:16,885 w deklaracjach dostępności poszczególnych stron internetowych/aplikacji mobilnych. 15 00:01:20,331 --> 00:01:27,680 Procedura postępowania opisana jest szczegółowo w każdej deklaracji dostępności. 16 00:01:32,000 --> 00:01:40,416 W sytuacji gdy napotkasz na stronie miejskiej informacje opublikowane w sposób niedostępny cyfrowo 17 00:01:40,416 --> 00:01:45,596 i potrzebujesz szybkiego dostępu do tych treści. 18 00:01:45,596 --> 00:01:56,932 konsultanci Miejskiego Centrum Kontaktu 19115 mogą odczytać Ci treść niedostępnego dokumentu, 19 00:01:56,932 --> 00:02:00,941 nie dłuższego niż jedna strona A4. 20 00:02:00,941 --> 00:02:11,440 Dostęp alternatywny do dłuższych dokumentów należy uzgodnić kontaktując się w sposób wyżej opisany.